Ventilasjonsrens

ProRens er opptatt av et rent inneklima med god luftkvalitet fordi
vi vet at inneklimaet påvirker din helse, produktivitet og trivsel.

Et dårlig inneklima har mange konsekvenser.
Det forverrer plagene for de med astma og allergi, og kan føre til sykdom og andre helseplager for de menneskene som er der, som hodepine, nedsatt konsentrasjon- og arbeidsevne, slapphet, tørr hud, tørre og såre slimhinner i øyne, nese og hals.

Vi ønsker å beskytte din investering i ventilasjon fordi vi vet hvor stor kostnad det er. Med rens og vedlikehold bevarer du effektiviteten og forlenger levetiden til ditt ventilasjonsanlegg. Samtidig skaper du et inneklima der folk føler seg friske og trives i.

Jevnlig vedlikehold

Alle ventilasjonsanlegg behøver kontroll og vedlikehold med intervaller for å opprettholde effekten. Slurver du med dette, minsker effekten drastisk kun på noen få år og det tar ikke lang tid før du må skifte ut store deler - som igjen fører til høye kostnader du ikke ønsker.

Vi benytter oss av markedets mest moderne teknologi slik at vi kan tilby våre kunder et utmerket resultat til en rimelig pris.
ProRens tilbyr rens og vedlikehold for alle typer ventilasjonsanlegg, og kan hjelpe deg uansett utfordring innen ventilasjon.

Les mer om rens av fett her
Les mer om rens av støv her

Inspeksjon

Vi tilbyr alle kunder en kostnadsfri inspeksjon av ventilasjonsanlegget. Med en inspeksjon kan vi se om du har behov for rens, fordi vi med vårt videokamera kan undersøke områder som er sperret eller skjult for øyet. Med en videoinspeksjon kan man finne feil, mangler eller informasjon som er viktig før en eventuell rens utføres.

Sektorer

Vi jobber med alle typer ventilasjonsanlegg. Vi har et stort utvalg av maskiner og metoder, og vår fleksibilitet gjør at vi kan ta for oss alle deler av anlegget (kanaler, vifter, filter, motor etc.). Vi sørger for optimal lufttransport og effekt av ditt ventilasjonsanlegg, uansett hvilken sektor du er i, type bygg eller behov du har.

Les mer om restauranter og storkjøkken
Les mer om private og offentlige bygg