Ozonrens

Ozon er, av alle jordens målbare elementer, et av de aller sterkeste og mest effektive bakteriedrepende midlene vi har. Ozon dreper alle kjente former for virus, både i vann og i luft. Det er svært effektivt til rensing av rør- og tanksystemer og det brukes også effektivt til å fjerne lukt, samt også til å kontrollere atmosfærer i kjøle- og fryserom.

Ozongeneratoren kan for eksempel settes i ditt lokale og det vil fjerne absolutt alt av vondt lukt og vil gjøre all luft i lokalet til rent. Det dreper alt av bakterier og virus og luftkvaliteten i lokale vil være ekstremt forbedret.

Ozon fjerner også vondt lukt, for eksempel i bilen din! Det hender at vond lukt ikke lar seg fjerne av vaskemidler. Du kan sende inn din bil til oss, så kan vi bruke vår ozongenerator til å fjerne og drepe alt av bakterier. Ozon, i høye konsentrasjoner, er svært giftig og det er dette som dreper bakteriene. Ozonbehandling fungerer utmerket på vanlige ting som oppkast, røyklukt, hundelukt, sur melk, fiskelukt, whitesprit og diesel.

Har du ytterligere spørsmål om hva ozonbehandling kan gjøre for ditt lokale, bil eller bygning så ta kontakt for en nærmere prat.